-
koyma kardeşim o zaman. bu arada dikkatini çekmek isterim bi konuya. kurbana pet şişe atanlar metallica değil metallicayı bekleyen ve pek çoğunun alkollü olma ihtimali yüksek olan insancıklardı. yani kurbanın metallicayı sevmemek için bi nedenleri yok. hatta aynı sahneyi paylaştıkları için sempati bile duyabilirler.
bu arada barancım ben laf atmıyorum sadece kurbanı savunuyorum. ama hala avukatlık için bana ücret ödemediler. karın tokluğuna...
-
paranı alamıyosan ilgilenirim bu konuyla :)
-
valla çok iyi olur yaaa. o kadar savundum hatta reklam da yaptım okulda gidin kültüre bizim katta millet hep yosmayı söylüyo... (tabi yaratıcı okulum pek çok değişik versiyon da yapmıştır bu şarkıyla ilgili) yani bi komisyon filan istiyorum
müzik dünyasına bi grup bulup giremedik bari menejer ya da öyle onun gibi bişey olup gireyim
-
Kurban, bence Türkiye'deki iyi gruplardan biri.. Özellikle Burak Gürpınar(davulcu) ve Kerem Tüzün(bass) gerçekten süper.. Kerem'in slapleri, Burak'ın kick manyağı ritimleri ciddi anlamda çok iyi.. Ama ben hala ilk albümlerini daha çok seviyorum.. Son albümleri de güzel olmuş.. Ancak grup bu albümü çıkarana kadar(13 ayda) 4 kere dağılmış ve sanki grup üyeleri arasında bi soğukluk var gibi.. Özellikle Kerem'le Deniz arasında.. İzleyen arkadaşlar fark etmiştir.. Kerem, Deniz'e fena bozulmuş ve sırf çalmak için çalıyomuş gibi geldi bana..
-
Az önce elime blue jean in son sayısı geçti. Kurban röportajında Deniz şöyle bişey söylüyo "... Yap haydi şimdi Metallica gibi bir tane, yapabilir misin? 20 yıldır neden bir daha öyle bir grup çıkmadı..." Valla adamlar biliyo neyi sevip sevmiceklerini. Bu arada albüm mix lerinin çok sancılı geçtiği de belli. O kadar bıkmış bi halde röportaj vermiş ki deniz...
-
metallica, iron maiden falan bunlar gibiler çıkmaz zaten..tüm müzisyenler hasta bunlara hepsi örnek alıyo..hatta bazı terbiyesizler şarkılarını araklıyor (bkz: papa roach)
ya bu arada kurban dan nefret ediyo gibi bi hava yarattım..yok böyle birşey :)
-
Yok ben burda keşfedilmeyi bekliyorum da. kurban beni keşfetsin de bi ücret ayarlasın diye. yoksa senin düşman olduğunu düşünmüyorum zaten. şeker gibi çocuklar kim niye nefret etsin ki onlardan. Bu arada ilk klip Yine ye geliyomuış. Hani her konserde söylüyolardı ya "kendimi yormadan ulaşsam sana dokunsam ruhuna kimseye sormadan yolundan çıkıp kavuşsan sen bana"
-
konsere ben de gittim ve mütişti bence...kurbanın gerçekten türkiyedeki en iyi sahne grubu oldugunu anladm.ayrıca klibi gosterip şarkıyı canlı çalmaları da cesaret isteyen bi işti bence ve çok da guzel yaptılar