-
fatal tragedy , pull me under, erotomania,learning to live,metropolis pt.1, ytse-jam,spirit carries on...
bu adamın soloları(bazıları) hoşuma gider. yani ne biliyim billie sheehan in de dediği gibi adamın çaldığı şeye ruhunu vermesi gerekiyor.bu satriani de var vai de var johnson da vs de var. ama ben petrucci de bunu göremiyorum . yani 40 saat kafasını ayaklarına bakar şekilde çalmak ne kadar bir bütünleşmedir anlamış değilim. petrucci teknik bilgi olarak dave murray den , adrian smith ten alex skolnick den falan daha üstün olabilir.
ama bu adamların çaldıkları şeylere ruhlarını vermesi , bütünleşmeleri çaldıkları şeyle , o yüzden benim zevkime petrucci den daha fazla hitap ediyor. ama petrucci kötüdür diyemem
-
yaaaa sen bi kere nickinden kaybediyorsun!!lan körk kimdir ki sen petrucciye laf ediyosun!!petrucciye DUYGUSUZ diyenlerin ben duygu kavramını masa yatırmak istiyorum!!!petrucciyi kimse ile karşılaştırmam müzikte karşılaştırarak bi bok yiyemezsin kendi yarışırsan bi noktaya gelirsin!!müzik bilgisi yüksek olan bir insan oraya 50 tane isim yazıp karşılaştırma yapmaz!petrucci İYİ VE DUYGUSAL BİR GİTARİSTTİR çalamıyacağı pek bir şey yoktur hız ve teknik konusuda dahil!!o adamın bende herşeyi var diğer adamlarında var sizin bilmediğiniz ilgilenmediklerinizde var!!iyiler iyidir kardeşim senin benim yorumuma gerek duymazlar!!!Sen beğenmeyebilrisin ama SAYGI GÖSTERMEK Z O R U N D A S I N !!!! hele ki böyle salak falan filan adamın iflahını keserler!!!
birini eleştirirken kendi müzikal ÇAPINIZI ve eleştirdiğiniz adamın MÜZiKAL çapını LÜTFENNNNNNN göz önünde bulundurun!! bunu ancak bu kaadar kibar söyleyebildim...
-
arkadaşım kendi dediğin şeyi eleştirdiğin şeyi kendin yaptın? niye karşılaştırdın kirk le petrucci yi? yazacaksın ama fikirlere açık olucaksın. odun olmayacaksın . bu arada sende kirke saygı duymak zorundasın
birini eleştirirken kendi müzikal ÇAPINIZI ve eleştirdiğiniz adamın MÜZiKAL çapını LÜTFENNNNNNN göz önünde bulundurun!! bunu ancak bu kaadar kibar söyleyebildim...
.
o zaman kardeşim senin müzikal çapın ne kirkü veya petrucciyi iyi olarak eleştiriyosun? ayrıca birini eleştirebilmek için onunla aynı seviyede olmalımısın? müzik eleştirmenleri çok mu harika albüm yapıyor ? hayır . bu kadar. son olarak da eleştirirken ukalalık yapma ve fikirlere açok ol
-
kirk denen user petrucciye öyle derse bende ona öyle derim!!Benim müzikal çapım gayet iyi ama ben buna rağmen hiçbir forumda veya günlük hayatta böyle birşey veya bir eleştri yapmam!!Artık öyle tav oluyorum ki böyle internette ona buna bok atan bi bok icra edemeyen YAşINI başını bilmeden enstrümanını bile tanımadan herşeye laf atan kesime yakında birebir irtibata geçip kafasını koparıcam onların öyle bela olucam o tiplere!!!
ukalalık değil bu benim yaptığım ve fikirlere zaten açığım ben!!sen ukalalık görmemişsin bilader!!biraz bak çevrene istersen!!!
-
kirk kardeşimizin yaptığı doğrudur demedim ama kendinle çelişiyosun!
etrafımda şimdilik seni gördüm ukala olarak! ve yine söylüyorum bir adamı eleştirmek için tanrı olmak gerekmez. eğer o adamın dediklerini doğru bulmuyosan yine aynı şekilde karşılaştırma yapmayıp da ağzının payını verebilirdin. saldırmakla olmuyo herşey!!!
-
keşke dream theater,liquid tesnsion experiment veya herhangi bir john petrucci projesini dinleyen,analiz eden şahıslar yorum yapsaymış.berklee mezununa "armoni bilgisi yok" gibi bi saçmalık bile yaraştırılmış.petruccinin duygusuz sololarından şikayet edenlere,en iyi solosu
PARADIGM SHIFT
diyorum...