Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • amy_jano • 25 Ocak 2006 14:20 • #492883
    fade to black,
    master of puppets,
    orian,
    am ı evil?
    so what??
    harvester of sorrow,
    one,
    enter sandman,
    nothing else matters,
    the unforgiven/2
    sad but true,
    aint my bitch?
    astronomy,
    it's electric,
    şarkıları süperdir... Ayrıca metallica için anket yapanlara teşekkürler söz söyleyenleri de kınıyorum. Madem beğenmiyorsunuz ne diye girip bakıyosunuz ankete. Böyle bi saçmalık olabilir mi??
  • -CheTe • 25 Ocak 2006 14:31 • #492886
    nothing else matters
    unforgiven II
  • foetus • 27 Ocak 2006 14:12 • #493080
    Whiplash
  • rammstein12 • 2 Şubat 2006 12:49 • #493332
    Ben bu sorunun çok zor bir soru olduğunu söylemek isterim once secım yapmak için neyi ele alıcaz...
    ama yine de
    no leaf clover baya bi sağlam parça
    diğer slowları zaten yazılmıstır defalarca bu soruya:D