Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • rammstein-till • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621313
    Bir miktar kıskançlık olmuş sanırım ama kıskanmakta haklılar :P
    28 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: dourden

    nasıl böyle saçmalayabildiniz acaba? :)
    konserde görene kadar gayet sevdiğim beğendiğim bi hatundu hatta stüdyo kayıtlarını izlemiştim yerinde oturmuş uslu uslu şarkısını söylüyodu çok mütevazi duruyodu..konserden sonra hiç de öyle olmadığını gördüm..neyse saçma ve gereksiz bir muhabbet...
  • dourden • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621314
    bigün gelicek bizim gruplarımızın altında çıkacak buraya geldiğinde çok iyi sanılan gruplar. hiç merak etmeyin...


    Anlamıyorum arkadaşlar bizim gruplarımız ilk çıkacaktıda Epica geldiğinde bunlara yok biz vaz geçtik siz alt grup oldun mu dendi cacaba? Bu gruplar kabul ederek çıktılar alt grup olarak.
    Kendi adıma konuşmak istiyorum oraya yanlızca epica konseri için gittim Epica olmasa alt gruplarıda dinleyemeyecektim ve Catafalque grubundan habersiz olacaktım. Belki bir çok kişi bu grubu biliyor olabilir ama ben ve benimle gelen 2 kişi bilmiyordu.
    Sonuç olarak bu grup 3 dinleyici daha kazandı ve eylülde çıkacak albümünü bekliyorum ayrıca ilk albümünüde en kısa zamanda alacağım.
    Bence bu gruplar birşey kaybetmediler altgrup olmakla aksine kazandılar. Birgün bu gruplar konser verdiğinde alt grup olarak çıkacak herhangi bir grupta bu gruptan daha iyi veya daha kötü olacaktır. Alt grup olarak çıkmakta kaybedecek veya üzülecek birşey yok. Ben böyle düşünüyorum :)
    Biraz uzun oldu sonuna kadar sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.
  • dourden • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621315
    nasıl böyle saçmalayabildiniz acaba? :)
    konserde görene kadar gayet sevdiğim beğendiğim bi hatundu hatta stüdyo kayıtlarını izlemiştim yerinde oturmuş uslu uslu şarkısını söylüyodu çok mütevazi duruyodu..konserden sonra hiç de öyle olmadığını gördüm..neyse saçma ve gereksiz bir muhabbet...
    29 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: •rammstein-till•


    Şöyle saçmalayabildim hemen izah edeyim size :)

    Bu kişi sahneye çıkıyor vede söylediği tarza göre giyinmesi gerekiyor Sahneye tesettür ile çıkacak hali yok.
    Bence kıyafeti oldukça ölçülü olmuştu ve herhangi bir teşir edici hareket görmedim.
    Tabi stüdyo da uslu uslu oturulacak ama sahnede durum farklı olmalı.
    Tabi burada "bence" nin altını tekrar çizmek isterim.
  • Camenta • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621316
    Epica'yı süper ötesi grup zannedenler müzikten anlamıyordur.Bu kadar!Sıradan bir grup yani.Bunun gothic metal olmasıyla bir alakası yok.