Primusta zaten bas ön planda .Ve gerçekten baya duyuluyor.Master of Puppets coverı da oldukça hoşuma gidiyor.
Metallica da Cliff basa Wah takıyordu sanırım.Normal bir bas gitar sesi vermiyordu tabi.Ama o zamanlar Cliff (ve bas)en ön plandaydı Metallicada.( For Whom the Bell Tolls kayıdı var bir tane.Cliff baya bi çoşuyor.)