ya bu adamlar bilgisiz, cahil. 7, 13, 666 ha. bu rakamlar islamiyette de anlamlı adledilir. ne olacak yani müslümanlarda mı satanist? keçi kutsalmış onlara göre. bunların bi "da vinci şifresi"ni okuması gerek. keçi eski yunanda bereket tanrısı. ne ilgisi var doğaya tapınma ile satanistliğin. satanistlik, aslında çok eskiden hristiyan karşıtı insanlara (ki bunlar eski çok tanrılı doğaya tapınma dinlerine mensup) insanları lanetlemek için kullanılmış bir karalamadan kaynaklanır. ayrıca zerdüştlükte vardır kötü tanrı.
ya bence sen satanistsin dicek kişiler kendini bilmez tipler olsa gerek ki olayı siyahla bitiriyolar siyah mı giyiyosun satanistin başka alternatif yok gibisinden ehe ayrıca satanistleri kedi kesme konusunda destekliyorum kedileri zaten hiç zevmem köpüşlerim pek sever gerci ehe :D o zaman benim köpekler satanist :DD
Ya biraz geç bi cevap ama 9 ekimde yazılan bi yazı kanıma dokundu... Şöyle özetlemek istiyorum Death Metal ve Grindcore'un satanizmle yakından uzaktan alakası yoktur!... İllaki bi kulp bulup takıcaksanız bu türlere en fazla sadizmin simgeleri diyebilirsiniz... Lakin bunu demek bile yanlış olur çünkü death Metal'in şuan yapılanın aksine asıl içeriği ve konusu İlahilerdir... Bilmeyenler araştırabilir...