-
cliff burton mı ordamısın
-
abı clıff burton ne ya
-
lerzan mutlu
-
Ölmek değil de , Jason Becker'ın hali yıkıyor adamı ya.
Ölümden beter.Sen kalk dünyanın sayılı gitaristleri arasına gir genç yaşında , sonra gözlerinden başka hiçbir yerini oynatama.Ah ulan...
-
selamlar ordaysan muhabbet edelım metallica yla megadeth i kapistırabılırız
-
cobain ve yavuz çetin ölmeseydi iyi olurdu
-
Yavuz Çetin,Kazım Koyuncu,Che Guavera,Mustafa Kemal,Kurt Cobain,Jimi Hendrix aslında ölmeseler iyi olurdu.Joey Jordison,Demir Demirkan,Joe Satriani,Mike Portnoy,Kerem Tüzün ölmeseler iyi olur
-
Axl Rose heralde :D:D:D
-
aynen ya system ölsün mazhar alanson bi 80-90 sene daha yaşasın gerçi o ölsede mezardan yazar bişiler sana sarı laleler aldım karacaahmetten...
-
cem karaca keshke ölmeseyd...bidee rahmetli dedem:)