Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:05 • #503612
    cliff burton mı ordamısın
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:18 • #503616
    abı clıff burton ne ya
  • Drive-MAN • 7 Temmuz 2006 22:58 • #503626
    lerzan mutlu
  • Noryth Aquanum • 8 Temmuz 2006 00:08 • #503636
    Ölmek değil de , Jason Becker'ın hali yıkıyor adamı ya.
    Ölümden beter.Sen kalk dünyanın sayılı gitaristleri arasına gir genç yaşında , sonra gözlerinden başka hiçbir yerini oynatama.Ah ulan...
  • Drive-MAN • 8 Temmuz 2006 00:12 • #503639
    selamlar ordaysan muhabbet edelım metallica yla megadeth i kapistırabılırız
  • mrs_VaSSaGo • 8 Temmuz 2006 20:20 • #503756
    cobain ve yavuz çetin ölmeseydi iyi olurdu
  • soad3210 • 10 Temmuz 2006 02:07 • #503918
    Yavuz Çetin,Kazım Koyuncu,Che Guavera,Mustafa Kemal,Kurt Cobain,Jimi Hendrix aslında ölmeseler iyi olurdu.Joey Jordison,Demir Demirkan,Joe Satriani,Mike Portnoy,Kerem Tüzün ölmeseler iyi olur
  • __Axl_Rose__ • 10 Temmuz 2006 06:08 • #503920
    Axl Rose heralde :D:D:D
  • twsttransistor • 10 Temmuz 2006 09:39 • #503924
    aynen ya system ölsün mazhar alanson bi 80-90 sene daha yaşasın gerçi o ölsede mezardan yazar bişiler sana sarı laleler aldım karacaahmetten...
  • bigmac • 10 Temmuz 2006 13:31 • #503949
    cem karaca keshke ölmeseyd...bidee rahmetli dedem:)