Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • bdisaster • 21 Şubat 2007 00:00 • #625697
    the rasmus?
    öheaha diyorum başka da bir şey diyemiyorum size.Muhteşem yorumlarınız var.Bakış açılarınız var.Hayranlık duyuyorum size sayın garaj üyeleri..
  • _P_e_n_a_ • 28 Şubat 2007 00:00 • #625698
    bülent ersoyun çikolata banyosu yapmış hali bunlar işte
  • dave lombardo • 28 Şubat 2007 00:00 • #625699
    axl rose hayranı bırı olarak solıstın sahnedeyken takındıgı efemıne hareketlere sınır oluyorum.gruptanda sırf bu yuzden ıgrenıyorum
  • _jackdaniels_ • 1 Mart 2007 00:00 • #625700
    bi dakka kusup gelicem ok.
  • DeArAnGeL • 18 Haziran 2007 00:00 • #625702
    Bu grubu ankara da dinlemiştim. sahne performansları harika ama bazen dozu kaçırıyorlar.. gecenin ilerleyen saatlerinde kaçan dozun pek bi önemi olmuyor çünkü herkes sarhoş, kafa bi milyon..
    ama iyi gruptur bence çikolata parçasıda güzel..
    yolları açık olsun..
  • EternaL_0 • 25 Haziran 2007 00:00 • #625704
    Anam bunlar fantazi/rock yapıyor,otrişleride banu alkanı aratmıyor yahu