Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

herkese bir sorum var!.mümkünse herkes bir yorum yapmalı!çok merak ediyorum

  • technic boy • 16 Şubat 2006 16:55 • #494055
    o kadar ugrasıyorum kac zamandır müzikle ancak bu dumanın neyi başarılı bende anlamadım belki bişeyler yaratmışlar ama tarzları rock olarak bile geçmemeli bence amacım onlarıda karalamak değil ama ortada bana göre pek bişey yok ama gel görki adamların her konserlerinde millet "kaan kaan " diye bir ayılıyor bir bayılıyor her konserde bir kaç kız hastanelik oluyor ben yanlızca yazık diyorum başka bişey diyemiyorum
  • CoLLezYone • 16 Şubat 2006 20:25 • #494068
    sizinkide laf abi ya.. eskiden herkez ''ask icin ölmeli ask ozaman ask'' diyip duruyOdu. seven sever sevmeyen sevmez.. hem adamlarin konserlerinde o bayilmicak bu bayilmicak kim bayilacak :-)) yok o sarkilari söyleyen lezbiyenmiste yok geri zekaliymista... birakin yahu :-)
  • died_lives • 16 Şubat 2006 20:50 • #494071
    nasıl ya ben dumanın canlı performansına laf ettirmem coşturuyo herkesi ayrıca bir kız olarak benide!! müziği, ezgileri herşeyiyle dumannnn!![
  • Cunext • 16 Şubat 2006 23:36 • #494079
    Çok bilen arkadaşlar duman da sanat yapıyor sonucya. Onlar da notalarla oynayıp sonucta beste yapıyorlar. We bir şeyler üretiyorlar. O da Sanattır. Zaten Dumanın şarkı sözlerinden de belli. Alala ya

    Gönülden geçen yolu gömmüşler ben geçermiyim yok
    Ah bu ddiyarda kimi kesmiler haberin var mı koç
    Sanattan geçen yolu kesmişler ben geçer miyim " ....!!! "
    Karşı kopruden kimi armıslar haberin var mı koç
  • Berotomanya • 17 Şubat 2006 02:17 • #494081
    bence sen salaksın
  • beyaz_ötesi • 17 Şubat 2006 15:31 • #494101
    duman iyi bir rock grubudur. sahnedeki performanslarından da bellidir..
  • technic boy • 17 Şubat 2006 15:52 • #494102
    artisligine söylemiyorum beyler ama bilinki adamlar bişey yaratmıyor reklamı iyi diye grup iyiolacak diye bişey yok ..
  • karayansima • 20 Şubat 2006 00:36 • #494229
    nil'in konserindede erkekler "bütün kızlar toplandık" diye bağrıyor... o erkekler homo filanmı... yapmayın ya müzik evrenseldir...
    tamam tamam bende bağırmıştım ama hatunun gazına gelmiştim... yoksa nil'in konserinde ne işim var:))