abi zaten bi kerede bilmediği konular üzerine yorum yapmasalar olmaz ya.. biri ne derse milletin hepsi ona inanıyo hiç kendi fikri olmasa bile ona inanıyo ve böyle bilmediği konularda saçma sapan konuşmalarda bulunuyo.. sinir ediyolar resmen...ama bizim gençliğin bazıları da acayip sırf öyle desinler diye yüzlerine beyaz pudra sürüyolar yok pentagram işaretli kolyeler felan takıyolar yaa bunlar da işte toplumda bi yerde olmak isteyen özenti gençliğin başlangıcını oluşturuyor...ne diyeyim hepsine akıl diliyorum...
yavrum ne hepsine akıl de ne de sinir ol..ayrıca onlar (şu pudra ve pentagram muhabbeti yaptığın gariplerim) özenti falan değil.tek anlamıyla kişilik arayışında olup da siyah,metal işte efendime söyliyeyim melankoli olaylarının cazip geldiği ilginç insanımsılar...ayrıca bu yurdum insanına da sinir olma boşuna,dedim ya değişmesi mümkün olmayan bir yargı savunuyorlar kendilerince...sen takıl bea!! müzüğini yap,alkolünü al sigaranı falan iç ne bileyim git download falan yap (ne alakaysa artık download(: )
bazen özentiler yüzünden gerçekten tarzı o şekilde olan adamlarda yanabiliyor sende özentisin onlar gibi hepiniz aynısınız gibi yani böyle giyinenlerin çoğu özense de arada harbiden tarzı böyle olanlarda var