Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • baranthalas • 11 Haziran 2005 00:00 • #606096
    rasmus seven erkek sayısı cep telefonu olmayan türk sayısına eşit ben bunu anladım
  • satanChurch • 11 Haziran 2005 00:00 • #606097
    rasmus_mu gecen sene 2 şarkı söylediler mal mal dinledik ne alaka ya millet iced earthı getirin rockn coke ya da ne varsa hiç farketmes
  • _xenophobia_ • 14 Haziran 2005 00:00 • #606098
    rasmus kötü bi grup ve rasmustan öte çok şey var. Rock'n coke her seneki gibi kendini iyi pazarlayıp kötü bir festival olacak...
  • orta radyokafa • 19 Haziran 2005 00:00 • #606099
    the tears gelicekmiş. sonunda bernard butler'ı canlı dinleyebilicem. müthiş olucak
  • Adnan Kantarcı • 19 Haziran 2005 00:00 • #606100
    kalkın gidin evinize gazoz içerek mi dinleyeceksiniz bunları... ya nasıl bir gençlik yaa ömrümü yediniz lan...
  • misskittin • 23 Haziran 2005 00:00 • #606101
    rasmus kim ya ezik bi grup durmadan gelmesnden belli.The cure varken.hot hot heat idir.skin de.ama en iisi ricardo villalobosssss &ellen allien
  • hazaaaal • 23 Haziran 2005 00:00 • #606102
    ya bence gelsin yine rasmus..geçen sene manyak coşturdular yani..bütün millet onu bekledi gecenin bi saaine kadar..ben gidiyorum bu sene de..umarım yine gsl olur. ama yapabileceğim tek eleştiri 50 cent olur..hani severim az çok ama.. rock konserinde ne işleri vardı yani..!..ama bu sene de gsl olucak bnce..kaçırmayın derim...
  • the_rasmus_7 • 7 Temmuz 2005 00:00 • #606103
    ben geçen sene sırf rasmus için gittim yaa ! bu senede rasmus gelmesse ya gitmiycem veya öylesine takılmak amaçlı gitçem. :(
  • dişi_sosyalist • 1 Eylül 2005 00:00 • #606105
    ya apocalyptica varsa the rasmus ta gelsin him de gelsin finlandiyalılar triosu olsun ama :))) seneye him i bekliyorum!!!
  • Korn_7 • 31 Mayıs 2006 00:00 • #606106
    NE KORN MU GELİYO ALLAHIM BU GÜNLERİDE GÖSTERDİN BİZE ORDUDAN UÇARAK GELİRİM İSTANBULA