-
biz finale kalamadık bööüğğüğüüğeğüeüğaaaaaaa en zor şarkıyı çalmıştık bööeüeğeaü
-
çok güzeldi o anlar... keşke bi daha yaşama şansım olsadı... özellikle kulisteki insanların sıcak kanlılığı anlatılamıcak derecede manyaktı=)
-
herşeye rağmen çok güzeldi.. kulis ortamı süperdi.. yarı finalde yapılan çirkefliklerin hiç biri yoktu..(bass tellerimizi kaydırmışlarıd yarı finalde) çok zevkliydi tek üzücü yanı ödül alamamış olmamızdı.. ama o sahneye çıkıp o insanlara çalmanın verdiği tecrübeyi anlatamam.. inşallah seneye diyorum.. ödül alan okullarıda ayrıca tebrik ediyorum...
-
Ödül alan bütün okullara basarılar tebrik ediyorum Haydarpasa Teknik Okullar olarak biz ödül alamadık üzülmedik ödül beklemiyorduk zaten finaldeki performansımızdan herkeze cok tesekkurler!
-
ya intaş lisesi..şunu anlamanız lazım? H.I.M popüler..bu yüzden kazandı evet ikinizde iyi çaldınız ama H.I.M popülerdi hele join me in death o yüzden onlar kazandı..öte yandan benim acığım sizin çaldınız şarkı sweet home alabama gibi trafiiği zor,genelde zor şarkıların elenmesi oldu ha bizde elendik ama kolay şarkıydı bizimkisi...
-
notre dame de sion'u çok çok beğenmiştim ben yazık olmuş
-
Bu ne be? Bot mu var garaj'da? :D
-
yok çizme var :P
-
notre dame de sion'u çok çok beğenmiştim ben yazık olmuş
14 Mayıs 2007 Pazartesi | Yazan: babybrian
sağol :) ama napalım seneye kaldı artık ümitler :))
-
abi bc237 hangi okuldu onları dinlemek isterim