Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • baranthalas • 28 Nisan 2007 00:00 • #627458
    biz finale kalamadık bööüğğüğüüğeğüeüğaaaaaaa en zor şarkıyı çalmıştık bööeüeğeaü
  • purplelit • 29 Nisan 2007 00:00 • #627459
    çok güzeldi o anlar... keşke bi daha yaşama şansım olsadı... özellikle kulisteki insanların sıcak kanlılığı anlatılamıcak derecede manyaktı=)
  • cavalye • 29 Nisan 2007 00:00 • #627460
    herşeye rağmen çok güzeldi.. kulis ortamı süperdi.. yarı finalde yapılan çirkefliklerin hiç biri yoktu..(bass tellerimizi kaydırmışlarıd yarı finalde) çok zevkliydi tek üzücü yanı ödül alamamış olmamızdı.. ama o sahneye çıkıp o insanlara çalmanın verdiği tecrübeyi anlatamam.. inşallah seneye diyorum.. ödül alan okullarıda ayrıca tebrik ediyorum...
  • Leprosy_666 • 29 Nisan 2007 00:00 • #627461
    Ödül alan bütün okullara basarılar tebrik ediyorum Haydarpasa Teknik Okullar olarak biz ödül alamadık üzülmedik ödül beklemiyorduk zaten finaldeki performansımızdan herkeze cok tesekkurler!
  • jrshady • 30 Nisan 2007 00:00 • #627462
    ya intaş lisesi..şunu anlamanız lazım? H.I.M popüler..bu yüzden kazandı evet ikinizde iyi çaldınız ama H.I.M popülerdi hele join me in death o yüzden onlar kazandı..öte yandan benim acığım sizin çaldınız şarkı sweet home alabama gibi trafiiği zor,genelde zor şarkıların elenmesi oldu ha bizde elendik ama kolay şarkıydı bizimkisi...
  • babybrian • 14 Mayıs 2007 00:00 • #627463
    notre dame de sion'u çok çok beğenmiştim ben yazık olmuş
  • syarar • 19 Mayıs 2007 00:00 • #627464
    Bu ne be? Bot mu var garaj'da? :D
  • SlipknotSlave • 20 Mayıs 2007 00:00 • #627465
    yok çizme var :P
  • 89boy • 21 Mayıs 2007 00:00 • #627466
    notre dame de sion'u çok çok beğenmiştim ben yazık olmuş
    14 Mayıs 2007 Pazartesi | Yazan: babybrian

    sağol :) ama napalım seneye kaldı artık ümitler :))
  • emrecantekgul • 17 Mart 2008 00:00 • #627467
    abi bc237 hangi okuldu onları dinlemek isterim