Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç bi solistin sesine aşık oldunuz mu??

  • karabasann88 • 22 Mayıs 2006 22:59 • #499386
    dream theatre in vokali james in sesine aşık oldum şimdilerde...sürekli duymak istiyorum sesini dinleye dinleye bıkmadım şimdiye kadar bıkıcak gibi de değilim =) bıkılırmı ya böyle bi sesten...
  • tabiri caizse • 23 Mayıs 2006 02:06 • #499402
    gwen stefani
    ama neden zencilere yöneldi ama neden
  • biittersweettt • 23 Mayıs 2006 08:35 • #499412
    amy lee ve sebnem ferah...
  • cry a river • 23 Mayıs 2006 13:20 • #499428
    placebo - molko - muhteşem - ne denir ki başka?
  • SoNduRocK • 24 Mayıs 2006 15:51 • #499517
    bunun sonu gelmez...

    valla ole bi konu acmışsın ki uzadıkca uzuyor... :D
  • SoNduRocK • 24 Mayıs 2006 17:55 • #499533
    bunun sonu gelmez...

    ama sunu eklemeliyim ki ŞEBNEM FERAH ! o kadının da cok cok cok mukemmel bir sesi var.işte aşık oluncak bir ses :D
  • röyksopp • 25 Mayıs 2006 21:13 • #499685
    brian molko
    layne staley
    björk
  • tolqing • 25 Mayıs 2006 22:41 • #499690
    brian parçalar adamı yaa acaip güzel birde tori amos var ama onunda hakkını verim..verdim.björkede asığım
  • tolqing • 25 Mayıs 2006 22:42 • #499691
    brian parçalar adamı yaa acaip güzel birde tori amos var ama onunda hakkını verim..verdim.björkede asığım
  • nilnilnil • 26 Mayıs 2006 03:13 • #499706
    yok estaafullah canikom pende matt shadows aaşıım hem sesine hem kendisine getirin onu bana yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa