İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?
G-han
• 17 Eylül 2005 22:55 •
#485242
metallica ve slayer. ooofff ooofff süper ötesi olurdu yaaaa.
DaFT
• 18 Eylül 2005 01:34 •
#485269
manowar!!!
JackSparrow
• 18 Eylül 2005 01:36 •
#485271
The Misfits dağıldıktan sonra Sevgili Glenn Danzig'e yaptığı birbirinden muhteşem albümlerde davul çalmak isterdim..
Death'in davulcusu olmak isterdim ki Mike Portnoy bu herifin yanında çocuk (Richard Cristy yani)
Metallica ile 80'lerde takılmak isterdim Lars'ı dövüp yerine geçmek güzl olurdu..
Pantera'da da çalmak isterdim..
Way be ne kadar çok çalmak istediğim adam varmış...
chariot
• 18 Eylül 2005 02:14 •
#485274
dumanda bass çalıyor olmak isterdim veya aylin aslıma davul çalmak =P
kilisli
• 18 Eylül 2005 07:39 •
#485283
Dark Tranquility...Aralarında kısa saçlarım yarım yamalak çıkan sakallarım biraz ilginç olabilir ama onlarla iyi işler yapabilirim...
Sorjeru
• 18 Eylül 2005 22:26 •
#485401
Sum41
Disturbed
Godsmack
The Exploited
En çok explo ile sum 41 isterdim :)
spa235
• 19 Eylül 2005 18:43 •
#485464
pearl jam
led zeppelin
jimi hendrix experience
«
1
..
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16