Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • G-han • 17 Eylül 2005 22:55 • #485242
    metallica ve slayer. ooofff ooofff süper ötesi olurdu yaaaa.
  • DaFT • 18 Eylül 2005 01:34 • #485269
    manowar!!!
  • JackSparrow • 18 Eylül 2005 01:36 • #485271
    The Misfits dağıldıktan sonra Sevgili Glenn Danzig'e yaptığı birbirinden muhteşem albümlerde davul çalmak isterdim..

    Death'in davulcusu olmak isterdim ki Mike Portnoy bu herifin yanında çocuk (Richard Cristy yani)

    Metallica ile 80'lerde takılmak isterdim Lars'ı dövüp yerine geçmek güzl olurdu..

    Pantera'da da çalmak isterdim..

    Way be ne kadar çok çalmak istediğim adam varmış...
  • chariot • 18 Eylül 2005 02:14 • #485274
    dumanda bass çalıyor olmak isterdim veya aylin aslıma davul çalmak =P
  • kilisli • 18 Eylül 2005 07:39 • #485283
    Dark Tranquility...Aralarında kısa saçlarım yarım yamalak çıkan sakallarım biraz ilginç olabilir ama onlarla iyi işler yapabilirim...
  • Sorjeru • 18 Eylül 2005 22:26 • #485401
    Sum41
    Disturbed
    Godsmack
    The Exploited

    En çok explo ile sum 41 isterdim :)
  • spa235 • 19 Eylül 2005 18:43 • #485464
    pearl jam
    led zeppelin
    jimi hendrix experience