Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?

Bu konu şu haber ile ilgilidir: GaRaJ.org Rimi Rimi Ley'e Onay Veriyor Mu?
  • zEkİtO • 22 Mayıs 2005 00:00 • #600169
    Çok sevgili arkadaşlarım çok mutluyum.sonuncu olmadık.galiba haksızlık ettik!Gülseren ablamızın vücut ölçülerini tartışıcağımıza TRT deki kelbaşları eleştirmeliydik ve eleştirmeliyiz maazallah seneye de kafalarına göre birini seçerler bunlar valla benim kalbim dayanmaz yani......bu sene 13.lük de iyi haa hafife almayın .Bizi feci şekilde eleştiren ülkeler daha rezalet durumdalar!
  • restofmelike • 23 Mayıs 2005 00:00 • #600170
    ben kutlamak istiyorum yani bu şarkı(!)ile 13.olduk ya harbi bi başarıdır..pıss diye söndük gerçi görünen köy klavuz istemezdi de bazıları klavuza bakmak gereği duydular..baktılar ve gördüler...ben sonunculuk bekliyodum ya iğrenç bi şarkıcık bu.aman bitti de kurtulduk valla
  • undermining • 10 Haziran 2005 00:00 • #600171
    :]
  • ezqi__e • 20 Ekim 2005 00:00 • #600172
    :Dhakikaten iğrenç bi şarkıydı. 13. olmamız büyük bi şans. böyle şarkıyla eurovision a katıldık ya helal olsun. bi sertap erenerin şarkısına bakın birde bu rimi rimi ley midir ne dir oşarkıya bakın.zaten karşılaştırma yapmak mümkün değil ama neyyssssee.
    zaten şarkı güzel olsa kadın tipinden kaybettirir.kadında meymenet yok bi kere...
  • ETSOTE • 10 Nisan 2006 00:00 • #600173
    Yazık.. Rezillik..